INFOLINIA tel. (22) 300-54-30,31,32
kom. 508 354 544

Motoryzacja

Trylogia APQP – zarządzanie i powiązania między kluczową dokumentacją procesową: flow chart, plan kontroli, FMEA procesu

Odbiorcy szkolenia: Osoby odpowiedzialne za jakość produkowanych wyrobów 

Cel szkolenia: Celem nadrzędnym naszych szkoleń jest spełnienie oczekiwań Klienta w wybranej tematyce, przy jednoczesnym

czytaj więcej

SPECYFICZNE WYMAGANIA FIAT DLA DOSTAWCÓW PRZEMYSŁU MOTORYZACYJNEGO (CSR FIAT)

Odbiorcy szkolenia: Osoby odpowiedzialne za jakość produkowanych wyrobów 

Cel szkolenia: Celem nadrzędnym naszych szkoleń jest spełnienie oczekiwań Klienta w wybranej tematyce, przy jednoczesnym

czytaj więcej

SPECYFICZNE WYMAGANIA JAGUAR LAND ROVER DLA DOSTAWCÓW PRZEMYSŁU MOTORYZACYJNEGO (CSR JLR

Odbiorcy szkolenia: Osoby odpowiedzialne za jakość produkowanych wyrobów 

Cel szkolenia: Celem nadrzędnym naszych szkoleń jest spełnienie oczekiwań Klienta w wybranej tematyce, przy jednoczesnym

czytaj więcej

SPECYFICZNE WYMAGANIA FORD DLA DOSTAWCÓW PRZEMYSŁU MOTORYZACYJNEGO (CSR FORD)

Odbiorcy szkolenia: Osoby odpowiedzialne za jakość produkowanych wyrobów 

Cel szkolenia: Celem nadrzędnym naszych szkoleń jest spełnienie oczekiwań Klienta w wybranej tematyce, przy jednoczesnym

czytaj więcej

SPECYFICZNE WYMAGANIA BMW DLA DOSTAWCÓW PRZEMYSŁU MOTORYZACYJNEGO

Odbiorcy szkolenia: Osoby odpowiedzialne za jakość produkowanych wyrobów 

Cel szkolenia: Celem nadrzędnym naszych szkoleń jest spełnienie oczekiwań Klienta w wybranej tematyce, przy jednoczesnym

czytaj więcej

SPECYFICZNE WYMAGANIA VW DLA DOSTAWCÓW PRZEMYSŁU MOTORYZACYJNEGO

Odbiorcy szkolenia: Osoby odpowiedzialne za jakość produkowanych wyrobów 

Cel szkolenia: Celem nadrzędnym naszych szkoleń jest spełnienie oczekiwań Klienta w wybranej tematyce, przy jednoczesnym

czytaj więcej

SPECYFICZNE WYMAGANIA GM DLA DOSTAWCÓW PRZEMYSŁU MOTORYZACYJNEGO

Odbiorcy szkolenia: Osoby odpowiedzialne za jakość produkowanych wyrobów 

Cel szkolenia: Celem nadrzędnym naszych szkoleń jest spełnienie oczekiwań Klienta w wybranej tematyce, przy jednoczesnym

czytaj więcej
dasd